1889-P VAM-23A Grade is in

General discussion board about VAMs, but no buy/sell offers
User avatar
PacificWR
Posts: 1379
Joined: Mon May 28, 2018 12:17 pm
Location: Kansas Flint Hills
Contact:

1889-P VAM-23A Grade is in

Post by PacificWR » Thu Oct 22, 2020 9:12 pm

Received my grade for my 1889-P VAM-23A from PCGS and boy, am I happy. She graded MS-62 which makes her the second highest graded VAM-23A. Checkout the photos below.

***************** Checkout the damage done to the neck. Click the photo to view at full resolution. ****************
Image Image
Last edited by PacificWR on Thu Oct 22, 2020 9:37 pm, edited 1 time in total.

DHalladay
Posts: 1779
Joined: Wed May 30, 2018 4:38 pm

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by DHalladay » Thu Oct 22, 2020 9:19 pm

WAY TO GO Wayne!!!! :D :mrgreen: :o
When in doubt... don't.

lured_in_again
Posts: 324
Joined: Thu Nov 29, 2018 10:16 pm

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by lured_in_again » Thu Oct 22, 2020 9:28 pm

Congrats! you still suck ! LOL

User avatar
pup_picker
Posts: 116
Joined: Sat Oct 26, 2019 3:31 pm

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by pup_picker » Thu Oct 22, 2020 9:40 pm

gratz!

thanks to cheap silver dollar boxes!

finding treasure in innocuous places and plain sight.

rodmeader
Posts: 112
Joined: Wed May 30, 2018 4:20 pm
Location: South Carolina

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by rodmeader » Thu Oct 22, 2020 9:49 pm

Congratulations, Wayne. What a great pick-up.

dave700x
Posts: 430
Joined: Tue Jun 12, 2018 12:36 am
Location: Texas

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by dave700x » Thu Oct 22, 2020 10:08 pm

Very nice! 8-)
1883-O nut

User avatar
messydesk
Site Admin
Posts: 2345
Joined: Mon May 28, 2018 1:57 am

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by messydesk » Thu Oct 22, 2020 10:18 pm

Congrats! Huge coin!
Welcome to the VAMWorld 2.0 discussion boards. R.I.P. old VAMWorld.

collectinsince65
Posts: 687
Joined: Sat Jan 05, 2019 12:55 am
Location: Florida

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by collectinsince65 » Thu Oct 22, 2020 10:41 pm

Simply AWESOME Wayne!!
Congrats on a once in a lifetime find!!!!

User avatar
...kenny
Posts: 1116
Joined: Wed May 30, 2018 11:58 pm
Location: Big Rock, New Hampshire
Contact:

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by ...kenny » Thu Oct 22, 2020 10:42 pm

Almost brings a tear to ones eye! She's HUGE!! Congrats!!!... :lol:
Of all the things I've lost, I miss my.........Ah........Uhm........something, something, something..... :lol: :lol: :lol:

User avatar
LateDateMorganGuy
Posts: 596
Joined: Tue Jun 05, 2018 2:11 am

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by LateDateMorganGuy » Thu Oct 22, 2020 10:52 pm

Yeah, congrats on the grade! That is a VAMmer's dream coin :D

playtime1
Posts: 86
Joined: Thu May 31, 2018 2:27 am

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by playtime1 » Thu Oct 22, 2020 11:07 pm

Amazing coin found and Congrats on the grade too!!

crabscrape
Posts: 415
Joined: Wed May 30, 2018 10:38 pm
Location: Virginia

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by crabscrape » Thu Oct 22, 2020 11:10 pm

Wayne,
She's pretty!!!

User avatar
alefzero
Posts: 369
Joined: Sat Jun 09, 2018 2:33 pm
Location: San Diego
Contact:

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by alefzero » Thu Oct 22, 2020 11:35 pm

1889 Morgans are soooooo common. *yawn* ;)

vamnuke
Posts: 488
Joined: Wed Aug 01, 2018 11:57 pm

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by vamnuke » Thu Oct 22, 2020 11:45 pm

:shock:

RogerRock
Posts: 362
Joined: Thu Jun 14, 2018 3:40 am

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by RogerRock » Fri Oct 23, 2020 12:37 am

The ultimate $30 VAM CHERRYPICK in 2020 with original MS 62 surfaces!!!! CONGRATULATIONS WAYNE :shock:
Stage 3 TERMINAL DIE STATE SILVER DOLLAR EXPLORER

User avatar
vampicker
Posts: 1184
Joined: Fri Jun 01, 2018 1:48 pm
Location: Ohio

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by vampicker » Fri Oct 23, 2020 12:40 am

Yup, congratulations!
often the crusher of hopes and dreams

keydates
Posts: 125
Joined: Sat Sep 29, 2018 1:36 pm

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by keydates » Fri Oct 23, 2020 1:20 am

Congrats
WOW
Larry

User avatar
ljs123
Posts: 1368
Joined: Mon Jun 04, 2018 7:16 pm

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by ljs123 » Fri Oct 23, 2020 2:11 am

ljs-vizzini-inconceivable-2016.jpg
ljs-vizzini-inconceivable-2016.jpg (6.63 KiB) Viewed 371 times

IN-conceivable!!!

User avatar
CascadeChris
Posts: 2485
Joined: Mon May 28, 2018 10:41 pm

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by CascadeChris » Fri Oct 23, 2020 2:25 am

Two words... HOLY SHIT :o
Alonzi VW 2.0!

fogie
Posts: 546
Joined: Thu May 31, 2018 9:45 pm
Location: Arizona

Re: 1889-P VAM-23A Grade is in

Post by fogie » Fri Oct 23, 2020 2:38 am

Chris got there first - Holy Shit!!!

Post Reply